معرفی کوتاه پدیده استخر

پدیده استخر از سال 1387 به طور تخصصی در حوزه استخر و اسپا فعالیت داشته است و بیش از 1000 پروژه و نمونه کار استخر، سونا و جکوزی را به نام خود ثبت کرده است. پدیده استخر در تلاش است که با گسترش و انتقال دانش به دست آمده که با لطف خداوند متعال به پدیده استخر اهدا گردیده است را به دیگر هموطنان به صورت مقاله، سمینار، کتاب، آموزش و … منتقل کند و گامی کوچک در زمینه پیشرفت تاسیسات ساختمانی بردارد.

درباره پدیده استخر
معرفی کوتاه پدیده استخر

زمینه فعالیت پدیده استخر

+ 25

طراحی کل تاسیسات

+ 40

پروژه های واحد نگهداری

+ 360

پروژه های در حال اجرا

+ 1010

کل پروژه ها

مرکــز دانـش

  • با هدف ارتقاء کیفیت سطح دانش علاقه مندان، دانشجویان و مجریان محترم صنعت استخر و اسپا ایران، اقدام به رونمایی از مرکز دانش اوشن تک کرده ایم. کتاب طراحی استخر به زبان ساده یک راه ساده برای یادگیری طراحی و اجرای استخر با تصاویر و فیلم های مرتبط است.
    مرکز دانش پدیده استخر

سوالات متداول

چرا پدیده استخر را در زمینه ساخت، طراحی و اجرای استخر و اسپا انتخاب کنیم؟

پدیده استخر از سال 1387 تا به امروز به صورت تخصصی در اجرای استخر، سونا و جکوزی به طور پیوسته مشغول به فعالیت است و پروژه های بسیار باکیفیتی را به مشتریان عزیز ارائه داده است.

پدیده استخر، مدت زمان ساخت استخر و اسپا را چند مدت در نظر میگیرد؟

مدت زمانی که برای ساخت و اجرای استخر، سونا و جکوزی در نظر گرفته میشود بعد از نظارت از پروژه های مربوطه است و زمان ساخت نیز در قرارداد اعلام و ثبت میگردد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا می توانید فرم مشاوره را در سایت پر کنید.

هزینه ساخت استخر و اسپا در پدیده استخر به چه صورت است؟

هزینه های موردنظر برای ساخت استخر، سونا و جکوزی با نظارت از پروژه کارفرماهای عزیز مشخص و تعیین خواهد شد. به همین دلیل برای برآورد قیمت با ما تماس بگیرید و یا می توانید فرم مشاوره را در سایت پر کنید.

پدیده استخر چه محصولاتی را ارائه می دهد؟

محصولات پدیده استخر عبارتند از تمامی تجهیزات مربوط به استخر، سونا، جکوزی و همچنین محصولات منحصر به فرد پدیده استخر که عبارتند از: سوپرنازل- آیس بانک- استخرهای فایبرگلاس- اتوماسیون- درب اسکیمر- پکیج تصفیه و ... که محصولات جدیدی نیز به زودی به سبد محصولات پدیده استخر اضافه خواهد شد.