موتورخانه پرتابل اوشن تک

انواع مدل‌های پکیج تصفیه و گرمایش پدیده استخر:

 

پکیج تصفیه و گرمایش پدیده استخر در دو مدل طلایی و نقره‌ای توسط شرکت پدیده استخر عرضه می‌گردد. تفاوت پکیج تصفیه و گرمایش طلایی با مدل نقره‌ای تنها در برند و کشور سازنده تجهیزات اصلی مانند پمپ، فیلتر و مبدل حرارتی استخر است.

در مدل نقره‌ای که تحویل فوری است از پمپ استاندارد ساخت کشور (ترکیه یا چین) استفاده شده است. مبدل حرارتی استنلس استیل با لوله‌های تمام استیل فلنج‌دار ساخت ایران مشابه مبدل‌های اسپانیایی و فیلتر فایبر گلاس بسیار با کیفیت و بادوام استفاده شده است. در مدل طلایی تنها پمپ و مبدل از بهترین برندهای اروپایی استفاده می‌شود.

 

* در صورت بارانی بودن سازه تنها حرف WP به انتهای مدل اضافه می‌شود.

* اگر پکیج (نقره‌ای) S و اگر طلایی باشد G انتهای هر مدل درج می‌شود.

پکیج تصفیه و گرمایش پدیده استخر هنگام انتقال به محل پروژه توسط لوله‌هایی که به‌صورت انتظار در این پکیج تعبیه شده است در محیط توسط مجریان پدیده استخر یا سایر مجریان نصب می‌گردد.

 

 

اجزای اصلی تشکیل دهنده پکیج تصفیه و گرمایش پدیده استخر و مزایای آن

 

- پمپ تصفیه

پمپ تصفیه و تمامی تجهیزات به گونه‌ای کار شده‌اند که دسترسی به تمام تجهیزات بسیار ساده و راحت باشد.

- فیلتر شنی با بدنه‌ای از جنس فایبر گلاس و شیر شش راهه

فیلترهای فایبرگلاس دارای عمر بسیار طولانی‌تری نسبت به فیلترهای  )HDPEپلی‌اتیلن) هستند؛ و همچنین فشار کاری بیشتری هم در درازمدت نسبت به فیلترهای پلی‌اتیلن تحمل می‌کنند.

- کُلرزن خطی

کُلرزن خطی ((OFF line برای گندزدایی یا ضدعفونی آب استخر و جکوزی استفاده می‌شود که در دو سایز بزرگ و کوچک بر اساس حجم آب استخر و جکوزی انتخاب و ارائه گردیده است.

- مبدل پوسته و لوله

مبدل حرارتی استنلس استیل، فلنج‌دار (قابلیت تعویض کویل) و دارای لوله‌های مارپیچ استیل جهت افزایش راندمان حرارتی هستند.

- شیر برقی 24 ولت DC

شیر برقی جهت کنترل گرمایش دمای آب استخر و جکوزی، با برق ایمن و استاندارد محیط‌های مرطوب 24 ولت DC مورد استفاده قرار می‌گیرد.

- تابلو برق ضد آب از جنش PVC ضد نشتی و برق گرفتگی

تابلو برق مجهز به کلیدهای 24 ولت DC جهت جلوگیری از خطر تماس دست مرطوب و حذف خطر برق‌گرفتگی است.

تابلو برق پکیج پدیده استخر به روشی طراحی شده است که هم بتوان به صورت دستی و هم اتوماتیک (کنترل از راه دور) استخر و جکوزی را کنترل کرد. تمامی کابل‌ها با استفاده از گلند (قطعه آب‌بند کابل) به تابلو وارد شده‌اند.

- اتوماسیون کنترل استخر (pool Automation) با قابلیت حمل و جابه‌جایی

- لوله و اتصالات و شیرآلات مدار دما پایین در تماس با آب استخر و جکوزی

استفاده از سیستم لوله کشی  UPVC  مخصوص استخر و جکوزی با کیفیت و دوام بالا. استفاده از چسب و تمیزکننده از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای معتبر اروپایی.

- لوله و اتصالات و شیرآلات مدار دما بالا از مبدل استخر تا پکیج یا بویلر گرمایشی

استفاده از لوله و اتصالات و شیرآلات پلیمری PPRCT دمای بالا جهت مدار مبدل تا دیگ یا پکیج گرمایشی. جهت جلوگیری از رسوب و زنگ‌زدگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوله‌های سمت مدار گرمایش، جایی که به دیگ و یا پکیج نصب می‌شوند، همگی از پلیمر پیشرفته PPRTC (مقاوم در مقابل دما و انبساط طولی) و شیرآلات PP استفاده شده است. با این روش بیش از 50 سال سیستم شما بدون خوردگی کار خواهد کرد و دیگر خوردگی باعث کاهش راندمان مبدل و پکیج حرارتی و دیگ‌های چگالشی نخواهد شد. این لوله‌ها از لوله‌های فلزی مرسوم که در موتورخانه‌های استخر استفاده می‌شوند دارای عمر بیش از سه برابر است.

- بست‌های روکش‌دار EPDEM سوپر فیکس از شرکت سوپرپایپ

بست‌های روکش‌دار سوپرفیکس از مرغوب‌ترین سیستم بست و ساپرت تاسیسات در ایران است که توسط شرکت سوپرپایپ تولید می‌شود.

- چرخ‌های مقاوم و پیچ‌های تنظیم ارتفاع زیر سازه پکیج پدیده استخر

مجهز به چرخ گردان و قفل‌دار جهت انتقال و حمل راحت بر روی زمین و قابلیت تنظیم ارتفاع جهت تراز کردن پکیج در سطوح شیب‌دار است.

- چراغ و روشنایی داخل پکیج جهت سرویس و نگهداری

داخل پکیج چراغ 24 ولت DC کاملاً ایمن پیش‌بینی شده است تا برای سرویس و نگهداری، نور کافی وجود داشته باشد.

- چراغ و روشنایی داخل تابلو برق

داخل تابلو برق چراغ 24 ولت DC کاملاً ایمن پیش‌بینی شده است تا برای سرویس و نگهداری، نور کافی وجود داشته باشد.

نقشه راهنمای تابلو برق و ترمینال‌های خروجی جهت سهولت نصب و نگهداری

برای اینکه مجری برق بتواند به راحتی ترمینال‌های خروجی تابلو را شناسایی کنند و از نقشه مدار تابلو مطلع باشد یک دفترچه کامل و جامع از تابلو برق همراه پکیج پدیده استخر به خریدار تحویل داده می‌شود.

- دفترچه نصب و نگهداری

برای آشنایی مجریان و مشتریان، پدیده استخر دفترچه نصب و نگهداری کامل و جامعی را در اختیار خریدار قرار می‌دهد تا به راحتی عملیات نصب و نگهداری را بدون نیاز به فرد متخصص انجام دهد.

 

 

این پکیج های یکپارچه، شامل کلیه ی تجهیزات موردنیاز برای تصفیه، گرمایش و گندزدایی آب استخر از بهترین و بروزترین محصولات هستند:

 

- پمپ خودمکش AQUASTRONG ایتالیا که نصب پکیج در ارتفاعی بالاتر از سطح استخر را امکان پذیر می کند.

- فیلتر تصفیه به همراه شیر شش راهه ی اروپایی و سیلیس شیشه ای

- مبدل حرارتی تمام استیل به همراه مهره ماسوره ی یکسر مغزی برنجی

- کلرزن خطی 4 کیلوگرمی برای پکیج های سری BASIC

 

 

تابلو برق پکیج تصفیه و گرمایش پدیده استخر چگونه طراحی شده است؟

 

پکیج تصفیه و گرمایش پدیده استخر به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند در صورت نیاز مشتریان به یک تابلو برق بسیار استاندار مجهز شود. این تابلو برق از به‌روزترین استانداردهای موجود بهره گرفته است. بدنه این تابلو برق از جنس PVC است و به دلیل رطوبت موجود در فضای موتورخانه خطای برق‌گرفتگی از بین می‌رود. تمامی کلیدهای موجود بر روی تابلو برق که ممکن است در تماس با دستان خیس افراد قرار گیرد از برق با ولتاژ ایمن (24 ولت DC) ساخته شده است. تمامی سیم‌ها و کابل‌هایی ورودی به داخل تابلو از گلند مخصوص آب‌بندی استفاده شده است. که اجازه نفوذ آب به داخل تابلو برق را نمی‌دهد. این تابلو برق تماماً مجهز به مدار و نقشه‌های استاندارد است. به‌راحتی کاربر می‌تواند مدارهای طراحی شده بر روی نقشه راهنمای تابلو برق را دنبال کند و به ترمینال‌های خروجی برسد. این تابلو برق از دو طریق دستی و کنترل از راه دور می‌تواند کار کند. در حالت دستی بدون نیاز به یک وسیله دیگر می‌توانید پمپ را خاموش و روشن کنید. از راه دور نیز شما می‌توانید دمای آب جکوزی و استخر را کنترل نمایید. این تابلو برق هم می‌تواند به تابلو برق‌های دیگر و هم به اتوماسیون استخر پدیده استخر متصل شود. تابلو برق به‌صورت اختیاری می‌تواند روی پکیج تصفیه و گرمایش نصب شود و قابل‌حمل است. درصورتی‌که کارفرما بخواهد از تابلو برق مرکزی موجود در محل خود استفاده کند، پکیج تصفیه و گرمایش به‌تنهایی و بدون تابلو برق استخر ارائه می‌شود.

 

 

 

 

(پروژه اجرا شده در قلات)

 

اتوماسیون استخر در پکیج تصفیه و گرمایش

 

پکیج تصفیه و گرمایش پدیده استخر می‌تواند به اتوماسیون استخر نیز مجهز شود. این اتوماسیون که برای اولین بار در ایران توسط شرکت پدیده استخر ارائه‌شده است، به نوعی یک تحول سازنده در صنعت استخر محسوب می‌شود و می‌تواند از راه دور و از طریق نرم‌افزار موبایل، دما و هر پارامتر مهم دیگری را کنترل کند.

 

پکیج های تصفیه استخر OCEAN TEC (روکار):

 

- مناسب استخر تا 90متر مکعب و جکوزی

- تابلوبرق، متعلقات برقی به همراه ترموستات، تایمر و کلید محافظ جان

- لوله، اتصالات و شیرآلات پلیمری  pprct دمای بالا جهت مدار

- قابلیت تغییر در تعداد پمپ ها به انتخاب مشتری

- فیلتر شنی، پمپ تصفیه، مبدل حرارتی

- مجهز به سیستم تزریق اتوماتیک کلر به آب استخر و جکوزی

- مجهز به پایه های قابل تنظیم ارتفاع جهت تراز کردن پکیج بر روی کف های شیبدار

 

 

 ویژگی های موتورخانه آماده استخر

 ویژگی های پکیج تصفیه آماده استخر

 
 
 

راه های ارتباطی با پدیده استخر:

 

 

 

 

 

با دیگر محصولات دانش محور اوشن تک آشنا شوید: 

 

فیلم معرفی دیگر محصولات دانش محور اوشن تک

 

 

دیگر محصولات را در لینک زیر مشاهده بفرمایید: 

محصولات دانش محور اوشن تک