پمپ های میداس


پمپ های میداس

 

با پکیج قدرتمند «فیلتر، شیر و پمپ» میداس، قلب تپندۀ هر استخری را شما انتخاب می‌کنید!
برای تضمین گردش مناسب آب در استخر، سیستم فیلتراسیون باید با ابعاد استخر و تأسیسات آن مطابقت داشته باشد. استفاده از فیلترهای جدید ما، MIDA Globe و MIDA Rock، مطابق با استاندارد DIN EN16713، با درِ شفاف و بزرگ، همچنین ترکیب آن‌ها با پمپ‌های کارآمد، باعث تجهیز بهتر استخر شما می‌شود.

 

 

ویژگی‌های پمپ فیلتر خودپرایمینگ:

 

میدا گاما

- برای استخرهای حداکثر ۱۲۰ مترمکعب؛

- چرخش آب استخر از طریق سیستم فیلتر؛

- غلظت نمک تا 5/0٪؛

- نصب تا سه متر بالاتر یا پایین‌تر از سطح آب؛

- پمپ مرکزی یک‎مرحله‌ای با پیش‌فیلتر یکپارچه؛

- استفاده در الکترولیز نمکی (به درخواست مشتری)؛

- استفاده در آب دریا: ناممکن.

 

این پمپ خودپرایمینگ الکتریکی، با پیش‌فیلتر بزرگ، عملکرد هیدرولیکی برتری دارد و ظرفیت فیلتراسیون آن بسیار زیاد است. فیلتر با درِ شفاف پلی‌کربنات به شما امکان می‌دهد تا به‌طور آسان عمل غربال‌گری پیش‌فیلتر را مشاهده کنید. از نظر ایمنی، هیچ تماس الکتریکی با آب وجود ندارد. یک کلید استاندارد جهت بازکردن آسان درِ پیش‌فیلتر نیز در نظر گرفته شده است. طول کابل آن 5/1 متر است.

 

 

پمپ خودپرایمینگ

 مدل میدا وِیو (MIDA WAVE)

برای استخرهای تا حجم حداکثر ۵۰ مترمکعب به کار می‌رود. این پمپ با دارا بودن پیش‌فیلتر یکپارچه (گیرندۀ الیاف)، از هر دو طرف از طریق مهره‌ماسورۀ ۵۰ میلی‌متری یا اتصال لولۀ ۳۸/۳۲ میلی‌متری به سیستم متصل می‌شود.
ولتاژ کاری آن ۲۳۰ ولت است و با کابل و درپوش ارائه می‌شود. این پمپ توانایی مقاومت در برابر خوردگی ناشی از تماس با آب استخر و مواد شیمیایی تغذیه‌ای را دارد و از خودپرایمینگ سریع برخوردار است. این امر، نصب سیستم فیلتر و جذب خوراک‌های زیرین را تسهیل می‌کند.

این پمپ فیلتر، تنظیمات متعددی دارد. می‌توان آن را تا حداکثر دو متر بالاتر از سطح آب یا حداقل سه متر پایین‌تر از سطح آب قرار داد.

پمپ بلوک همراه با پیش‌فیلتر یکپارچه که وظیفۀ گیرندۀ الیاف را انجام می‌دهد، از سازوکار روان‎کار مکانیکی برای جذب آب استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که موتور یا شفت پمپ با آب استخر تماس ندارد. این پمپ دارای درجۀ حفاظت IP54 است و با یک کابل اتصال یک متری تحویل داده می‌شود.

استفاده از این پمپ در فرایند الکترولیز نمک تا حداکثر 5/0٪ ممکن است، اما استفاده از آن در آب دریا امکان‌پذیر نیست.

 

 

 

حضور مهندس امین محکمی در نمایشگاه آلمان در کنار شرکت میداس

 

با دیگر محصولات دانش محور اوشن تک آشنا شوید: 

 

فیلم معرفی دیگر محصولات دانش محور اوشن تک

 

دیگر محصولات را در لینک زیر مشاهده بفرمایید: 

محصولات دانش محور اوشن تک

 

نظراتـــــــــ