خدمات پدیده استخر /

طراحی ساخت اجرا جکوزی

طراحی، ساخت و اجرای جکوزی توسط پدیده استخر

 

پدیده استخر در طراحی و اجرای جکوزی از آخرین روش های نوین و همچنین تجربه موفق چندین ساله خود استفاده می کند. با توجه به نیاز صنعت جکوزی در کشور به تکنولوژی های بومی واحد تحقیقات و توسعه پدیده استخر چندین طرح متفاوت و کاربردی از جمله:  اتوماسیون استخر، درب سرامیک خور، اسکیمر و ... را برای اولین بار در ایران و حتی جهان ارائه نموده است.

با  حمایت مشتریان خوبمان توانستیم تیم های متخصص و جوان را در پدیده استخر تشکیل دهیم که می توان به شبکه مجریان مجاز آموزش دیده و همچنین واحد فنی و مهندسی پویا اشاره کرد.

پدیده استخر از طراحی تا راه اندازی و نگهداری جکوزی، دارای تیم متخصص و جوان است که می توان به شبکه مجریان مجاز و آموزش دیده اشاره کرد. با حاصل نوآوری، تخصص و تجربه و اعتماد مشتریان محترم توانسته ایم تا به امروز بیش از 1500 پروژه را طراحی، اجرا و راه اندازی کنیم. تجهیزات جکوزی در عملکرد صحیح و طول عمر سوناها بسیار موثر هستند. لذا پدیده استخر در پروژه های خود از بالاترین کیفیت و کارایی تجهیزات جکوزی استفاده می کند.

 

 

در این صفحه، به کدام سوالات شما عزیزان پاسخ خواهیم داد؟!

 

طراحی، ساخت و اجرا جکوزی به چه صورت انجام می شود؟

یک جکوزی را چگونه می توان طراحی کرد؟

روش ساخت جکوزی به چه صورت است؟

هزینه ساخت و طراحی جکوزی چگونه است؟

آب بندی چه تاثیری در اجرای جکوزی دارد؟

با چه روش هایی میتوانیم یک جکوزی را بسازیم؟

آرماتوربندی در طراحی جکوزی چه کاربردی دارد؟

آیا برای اجرای جکوزی، نیاز به مجوز دارد؟

 

در اینجا تمامی موارد و مراحل مربوط به طراحی، ساخت و اجرا جکوزی را شرح و توضیح داده ایم.

با ما همراه باشید.

 

چرا از جکوزی استفاده کنیم؟

 

اجرا و پیاده سازی جکوزی مزیت هایی دارد که طرفداران زیادی را نیز به سمت خود جذب کرده است. وقتی که فردی خسته است و انرژی ندارد از جکوزی استفاده میکند تا بتواند انرژی از دست رفته را بازگرداند. وقتی که فرد در حوضچه ای پر از آب قرار میگیرد، به این دلیل که در جکوزی فواره هایی وجود دارد که آب از آنها به شدت خارج میشوند و به بدن فرد برخورد میکند، میتواند به عنوان ماساژ درمانی استفاده شود.

این فشار خروجی آب، باعث ماساژ دادن عضلات می شود که در نهایت باعث برطرف شدن خستگی است.

 

مراحل طراحی، ساخت و اجرای جکوزی به چه صورت است؟

 

در قدم اول باید از یک تیم مهندسی کمک بگیرید تا بتوانید برای جکوزی موردنظرخود، نقشه ای طراحی شود و براساس آن ملزومات و تجهیزات جکوزی آماده شوند و در پروژه لحاظ شوند و قابل ارائه باشند.
در این نقشه مواردی مانند محل قرارگیری دقیق جکوزی، اندازه جکوزی، سیستم لوله کشی و ... مشخص خواهد شد. در طراحی جکوزی باید به تعداد نفرات توجه داشت. بعد از مرحله نقشه و طراحی به مرحله لوله کشی جکوزی خواهیم رسید. لوله کشی جکوزی شامل سیستم تصفیه آب، سیستم گرمایشی و سیستم ماساژ است که باید در سرلوحه کار قرار بگیرند.
از مهم ترین مسائلی که باید در زمان لوله کشی جکوزی درست انتخاب شود توجه به اندازه لوله ها است چراکه اگر این لوله ها به درستی و با دانش فنی انتخاب نشوند، آب با فشار مناسبی خارج نمی شود و عمل ماساژ درمانی به خوبی و درست انجام نمی شود.
در مراحل بعدی ساخت جکوزی آجرچینی و ساخت اسکلت جکوزی است که یکی دیگر از موارد مهم اجرای جکوزی است. برای دیوارچینی و آجرچینی باید استاندارد آن را کاملا رعایت کرد تا به صورت اصولی بررسی و پیاده سازی شود. در دیوارچینی حتما باید به این نکته توجه داشت که سکویی برای وارد و خارج شدن از حوضچه را باید قرار داد. در نهایت بعد از این کار باید نازک کاری انجام گیرد و سرامیک جکوزی نیز پیاده سازی شود.

 هزینه اجرای جکوزی به چه صورت است؟

 

جکوزی ها به دلیل داشتن تجهیزات و ملزومات متفاوت در بحث قیمت هم با یکدیگر متفاوت هستند. جکوزی ها روش های ساخت فیزیکی متفاوتی دارند، جکوزی ها تجهیزات جدا دارند، جکوزی ها ممکن است آماده باشند و یا ممکن است که پیش ساخته باشند و ... به همین دلیل تمامی موارد بالا در برآورد قیمکت اجرای یک جکوزی موثر است و در قیمت نهایی آن تاثیرگذار است که برای مشاوره، ساخت و اجرا جکوزی میتوانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید.

 

پروژه های انجام شده اخیر

مشاهده بیشتر

افتخارات و مدارک فنی پدیده استخر




نظراتـــــــــ

نظراتـــــــــ


سوالات متداول

پدیده استخر در طراحی، ساخت و اجرا جکوزی چه نوع مشاوره ای را خواهد داد؟

مشاوره های ساخت و اجرای جکوزی بعد از نظارت از پروژه اعلام خواهد شد تا بتوان نزدیکترین و ماسب ترین نوع جکوزی را به کارفرمایان اعلام کنند.

طراحی، ساخت و اجرا جکوزی توسط پدیده استخر در کدام شهرها قابل اجرا هستند؟

طراحی، ساخت و اجرا جکوزی توسط پدیده استخر در تمامی شهرهای جنوبی پیاده سازی و ارائه می شود.

پدیده استخر برآورد قیمت طراحی یک جکوزی را چگونه انجام می دهد؟

برای برآورد قیمت ساخت جکوزی، پدیده استخر در ابتدا نظارتی را بر روی پروژه مدنظر خواهد داشت و با توجه به محل پروژه می تواند از نظر مالی و هزینه برآورد نهایی را مشخص کند.

پدیده استخر چه نوع جکوزی را برای اجرا، به کارفرمایان معرفی و پیشنهاد می کند؟

پدیده استخر با توجه به پروژه و نوع محل پروژه شما، نوعی از جکوزی را پیشنهاد خواهد داد تا پایدار باشد و همچنین پروژه ای باکیفیت را به مشتریان تحویل می دهد.

شرکت پدیده استخر در زمینه ساخت جکوزی چه تجربه و فعالیتهایی دارد؟

پدیده استخر از سال 1378 در اجرای جکوزی فعالیت داشته است و پروژه های زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

مرکز دانش پدیده استخر

مشاهده بیشتر